jordens undergång?

jag trodde faktiskt med många av de forskare som sa att jorden skulle gå under, att återskapa en ny big bang är ju en väldigt stor risk. Och ingen kan ju veta till 100% vad som skulle hända.. Måste ju också säga att de som nu experimentera med detta kan inte ha alla höns hemma som faktiskt provar på det trots risken att ett svart hål skulle suga in hela jorden.
Jag kan ju erkänna att jag varit ganska rädd hela förmiddagen! och än är vi inte säkra, inte förrän om några veckor. Och det hemska är att varje dag förstör vi jorden mer och mer. vi kommer gå under en vacker dag, och allt pga oss!

nog om det, idag ska jag bara plugga och ligga och dra mig i sängen resten av kvällen. Jag har läxa i teckenspråk som jag faktiskt glömt att göra, oops! sen ska jag också svara klart på några frågor från religionen, man känner att läsåret har börjat nu! helt ok! måste höja mina betyg väldigt mycket nu så jag kan göra det jag vill efter studenten! 

Time to study, hörs senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0