Jag hittade USB:n!!!!!

Guess what! jag fixa en USB-kabel, plugget är redan klart och nu ska jag bara göra ingenting. jo hänga tvätt, för jag fyllde nog hela tvättstugan med kläder som låg på mitt rum innan när jag städade!

men iallafall, när jag letade efter USB-kabeln innan så höll Puss mig sällskap hela tiden, hon är så söt! så när hon vill bli kliad så lägger hon sig alltid på rygg och ligger så tills man kliar henne på magen! och kliar man inte så buffar hon med nosen på en! hon är så söt!  

wellwell, nu ska jag se film och lite så! vi hörs imorgon bitti eller senare! ;)


Puss vill bli kliad!


Men det var lika mysigt att bara få en puss på nosen! :) <3




Time to study!


Mysigare att plugga i sängen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

- HAHA GRATTIS ;D

2008-09-14 @ 20:52:30
URL: http://merei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0