go girls!

efter lite incidenter nu ikväll, så har jag inte bloggat mer.
kan ju säga att denna gången kommer jag vara tusen gånger starkare och försöka att inte deppa ihop helt!
Just nu behöver jag bara skriva av mig. Men, jag får göra det på annat vis, vet inte vilka som läser och sånt..

Men iallafall, skulle ju plugga lite psykologi innan, så tog mig ett bad samtidigt, det behövde jag verkligen.
Det är så himla härligt att bara fylla ett badkar med varmt vatten, massa skum och släcka ner och tända ljus och bara slappna av! Blir nog att jag ska göra det varje gång jag känner mig så som jag gjort idag! brukar annars inte gilla att bada i badkar, men idag var det alldeles underbart!

Imorgon, så ska jag inte till skolan, fortfarande ont i öronen och så!
Och i veckan står där inte mycket på schemat mer än plugg, plugg, plugg, väla, kolla lokalen till 18 årsfesten, handbollsträning, träning för mig själv!

Nej nu ska jag väl hoppa till kojs!
Sov gott!


Såhär mysigt kan man ha det!


Ser ni riktigt hur sängen verkligen kallar nu?! :) haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0