fortsätt rösta!

röstningen har gått bra, och jag tror tepe leder! ska kolla igenom mer noggrant sen!
vinnaren får ett pris inom kort, så fortsätt rösta!

wellwell, har blivit en dålig bloggdag idag!
försov mig lite imorse så hann inte skriva något då!
skolan flöt på som vanligt, fick sticka hem på näst sista lektionen. jag kände mig inte alls bra.
när jag kommit hem kom Josse till mig. Satt bara och käka och snacka och sånt mys!
Kolla film och krängde chips!
JAG SOM SKULLE SKÄRPA MIG!

När Josse dragit hem bada jag och Lion, men Lion bara somna på mitt bröst, så det var inte kul!


Sötaste Lion!<3                                   Josse, I knowe you will kill me! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0