världens bästa!

hm, av någon anledning så står det på min profil att jag redan är 18 år, men fyller inte det förrän imorgon! men skitsamma haha! festen blev jätte jätte jätte lyckad, alla verkade ha kul och några har sagt att festen var den bästa någonsin, jo men man tackar! haha!
jag, moa, nina, fegge, martin, tobbe, elg och Klas stannade kvar till klockan var halv sex. då var jag helt slut,.. vid sex tiden hade man somnat sen skulle jag upp tio igen och gå bort och städa, helt slut i rutan! senare på dagen kom Josse och vi låg bara i sängen nästan hela dagen, på kvällen drog vi till Chrolle och kolla film med Chrolle, mazze och benny! :) . Meet Dave hette filmen, sjukt rolig film! efter det skulle jag äga ut alla på bil spel på xbox, gick dock inte bra.,. för chrolle hade ju sina fusk på det spelet. så jag förlora hela tiden.. sen vid elva drog vi hem.. Kollade på en tecknad film och sen somnade vi som stockar!

idag har det heller inte hänt något. vaknade vid ett tiden! :) , sedan bara slappat. eller varit i lokalen och städat upp det lilla som behövde fixas. klagomål!

nej nu ska jag se klart "just my luck" sen hänga tvätt och sen slappa ännu mer. praktik imorgon igen!

hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0