usel rubrik!

Det är alltid lika svårt att veta hur man ska börja ett blogginlägg! Likadant att välja rubrik, så jag skriver alltid texten först och sen kommer jag på en usel rubrik!
Men iallafall, om ca 25 min ska jag bege mig till praktiken, och jag ska köra dit! älskar att köra bil! så ja, jag ska praktisera mellan 12.30 till 20.00 idag, usch kommer vara så trött när jag kommer hem! ska försöka att gå en runda när jag kommer hem, kan vara ganska skönt och avkopplande, men tyvärr funkar ju inte min mobil så kan inte lyssna på någon musik:(,  får inte ens igång den mer. Jag försökte hela dagen igår att få igång den, men den vägra. Så gick jag ner till ett ställe här och fråga om dom kunde hjälpa mig. Så dom satte i en ny mjukvara (?), gratis. Sen kunde dom inte göra mer eftersom jag inte hade med mig garantin, som jag med andra ord faktiskt gjort av med! men ska ringa tele2 och be dom hjälpa mig haha! dom får skicka en ny garanti eller något. För mobilen har faktiskt varit lite knepig ända sedan jag fick den.

wellwell, nu ska jag spela puzzlefarter en gång innan vi åker! slänger in ett inlägg ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0