skönt med ledighet!

nu har jag nyss städat rummet! av någon konstig anledning har jag börjat vakna tidigt igen! på sommarlovet kunde jag ju vakna typ vid halv tre tiden trots att jag somnat vid tolv. Är väl lite stolt över mig själv. men å andra sidan går jag runt och är trött alltid nu! haha inte kul det heller!
Men som sagt, jag har städat  rummet, och slappat framför tv:n såklart!
När min bror kommer hem ska jag bege mig till väla, måste stressköpa en klänning till festen idag.. Blir så arg för att den från stylebystars inte kommit.. det har gått sju arbetsdagar idag och den har inte kommit.. Så har jag tur kommer den imorgon, och då kan jag ha den klänningen jag köper idag till Saras och Dennis 18 års fest som är näst nästa helg!

Nej nu ska jag väl värva puzzlefarter för tredje gången, eller fjärde! jag har blivit så grym, och efter jag spelat det ska jag gå ner och skriva den korrekta gästlistan som vakterna ska ha på festen! åååh vad jag längtat! :d,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0