nu är jag lycklig igen!

efter praktiken idag hämta mamma upp mig så åkte vi till Väla. Jag har aldrig i hela mitt liv varit så tjurig som jag var där idag! en jättegullig tjej på MQ försökte verkigen hjälpa mig, men klänningarna var ju inte alls så som den jag haft i tankarna från stylebystars. Men iallafall så hittade jag en klänning på ONLY! lägger upp en bild imorgon eller på söndag, tror inte jag hinner blogga imorgon, (den stora dagen) .
Men iallafall, jag hittade även ett par skor att ha imorgon, eller jag hittade dom sist jag var på Väla, men då fanns inte rätt storlek, inte idag heller kom jag på när jag kom hem! men jag tänkte fel, så får ha lite för stora skor på mig imorgon, men jag älskar dom!

wellwell, ikväll blir det nattbowling, ska bli skoj! då kommer det gå ännu snabbare så det blir lördag snabbare! haha, man måste ju tänka smart ellerhur?
nej nu ska jag ner och fixa något att äta innan Elgen kommer!
Ha det gott och ha en jättekul Fredag!


Jag ville ju så gääärna ha denna på mig imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0