myskväll med josse!

Hade en riktig myskväll med Josse igår. Hon kom till mig vid kanske fem tiden, så satt vi bara och lyssna på musik och snacka, så blev vi sugna på vin, så vi fick en flaska Black Tower av hennes syrra. Jag hade aldrig smakat det vinet innan, men det var ju riktigt gott! Flaskan tog slut väldigt snabbt, så vi fick även lite cider av hennes syrra. (josses syster bor granne med min syster, där jag är nu och passar lägenhet+hund). Vid en halv elva kom mazze, chrolle, bettan och mange. Dom skulle skrämma oss och dom lyckades med mig! blev sjuukt rädd!

Dagen igår blev så himla lång, iom att man ställde bak klockan en timme, så blev ju dagen seg som bara den.
men när mazze och dom hade stuckit så satt jag och Josse och snacka om allt. Och det behövdes, idag känns det så himla mycket bättre.

Nej nu ska jag snart hem, så ska jag plocka undan på mitt rum och så, och sen ska jag till körskolan. Sen tillbaka hit igen! :)

Ha det gott så hörs vi antagligen ikväll:)


I WANT TO BREAK FREE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0