musik, min nya hobby!

I vanliga fall har jag alltid valt tv:n framför musik. men sen jag kom hit här så lyssnar jag enbart på musik. Tv:n är inte alls lika bra som hemma. haha!
Låtarna som spelas mest är:
Queen- I want to break free
Pink floyd- mother
Whitesnake- when the children cry

Låtarna går inte att sluta lyssna på! jag har igång musiken till och med när jag duschar, sätter det på högsta volym så jag kan sjunga med!

Så på det viset är det skönt att bo själv!
Nu får jag snart bestämma mig!
Min syrra och offer kommer ju hem om några dagar! jag måste bestämma mig om jag ska bo kvar och byta ut låsen så dom inte kommer in, eller om jag ska skita i det! haha!

Nej ska väl slänga mig i soffan ett tag och gosa med ville.. får kanske få i mig lite mat också innan Sofia kommer..
Blir makaroner och kötbullar. men köttbullarna har ju legat i frysen kom jag på nu! jaja! jag får i mig något iallafall:)

Ha det gott så hörs vi ikväll någon gång! för som sagt kommer ju lållan och sofia hit. då kan jag inte sitta vid datan!


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

ååh Queen :)

2008-10-29 @ 11:23:21
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0