I want to break free!

Jag är bara så förälskad i låten!
Jag blir så glad av att höra på låten.. Men mitt i all denna lycka så mååste jag verkligen plugga. Så slipper jag ha det på mitt samvete sen. Helst imorgon när jag ska köpa maskeradkläder till maskerad festen på lördag. Denna helgen kommer bara bli så kanon! Fredag utgång och lördag maskerad! men jag har dock ingen aning om vad jag ska klä ut mig till.. Har någon något förslag?
Måste också höra av mig till Bettan och bestämma om imorgon, annars sover jag lätt bort hela dagen, och det går ju inte..

Nej nu ska jag börja ta tag i pluggandet, vi hörs senare!


Så ser det ut när jag pluggar hemma, men nu är jag
ju hos syrran!

Kommentarer
Postat av: pelli

skit i att klä ut dig!!

2008-11-04 @ 15:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0