:)

hej, jag kunde tyvärr inte blogga efter träningen i förrgår, för jag var lite korkad, eftersom jag lämna datan på så tog batteriet i den slut.. och sladdens om man laddar den med var med min andra data på lagning, så ja. det sket sig.. Men core var verkligen ingenting för mig. Ska man träna ska man bli svettig och absolut inte orka någonting efter.. men när man var klar där kändes det inte som om man rört sig det minsta.
menmen!

Jag ska till praktiken om ca en timme går bussen!! har varit skönt att bara vara hemma nu på för middagen..
och en sak till ja, jag beställde ju en klänning förra veckan från stylebystars.com och där står det att den levereras mellan 1-7 arbetsdagar.. och det har det ju gått nu, men jag har fortfarande inte fått den,... och den skulle ju jag ha på lördag!!! :|

wellwell.. nu ska jag snart börja fixa till mig!

Ha en bra dag så hörs vi ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0