aldrig bo ensam!

Samtidigt som det är sjukt skönt att bo ensam och bara göra det som faller en in, är ju jätteskönt. Men sen när det blir natt och det är dags att gå upp på ovanvånigen där du i stort sett inte har varit på hela dagen önskar man faktiskt att någon mer hade bott här! haha! kan ju iofs vara det att jag inte heller är van vid lägenheten så det är läskigare för det. Men ändå! haha!

Igår kväll kom Josse och Rocky till mig, så käka vi taco och snacka och så. Vid nio stack dom hem, och då konstatera jag och sofia hur tråkigt vi båda hade, så hon kom ner till mig. Halv 2 inatt följde jag henne hem! Aldrig mer att jag ska gå i skogen ensam vid 2 tiden! "AAAA. AAAA, TRYCK AAAAAAA!!!!!!" HAHAHAH!
pinsamt! :) yes!

Ikväll kommer Louise och hälsar på. Ska bli mys för jag har inte träffat henne på ett väldigt bra tag. Sen kommer kanske sofia in en vända också!
Älskar att få besök här haha!
nej nu ska jag väl klä mig och så, sen gå en lååång runda med Ville/mehmet! vilket namn är egentligen gulligast? haha!


Ville eller mehmet?

Kommentarer
Postat av: ♥ Nadine

Haha, den där mörkerrädslan känner jag igen :)

2008-10-28 @ 12:09:30
URL: http://nadine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0