student och utgång!

Blev en väldigt dålig uppdatering igår, men sov verkligen bort hela dagen, sen hade jag lovat jag skulle träffa min syster, och när jag var där ringde josse och fråga om jag ville träffa henne, maijko och ola, så det blev ett ja där. sen när jag kom hem var klockan typ elva, och då hade jag lovat josse att vi skulle se film. så, dagen bara sprang iväg eller vad man ska säga.

Men ja, när jag var i Gt i förrgår hade jag jättekul iallafall! blev ju en väldig impuls att vi skulle in där, men det blev ändå lyckat!
 
Och ikväll kan det bara bli än mer lyckat, ska hem till Johnny och fira att han tagit studenten, ska bli jättetrevligt faktiskt, och sen blir det självklart utgång, jag får ju inte bryta mitt mönster! jag är utfattig pga att jag är så lätt att övertala om att jag ska med till stan, så har nog varit där varje helg nu sen jag minns inte när. Men jag har aldrig haft en tråkig helg på länge iallafall! haha! det är ju det som är poängen!

nej nu ska jag upp till stallet och rida, sen hem och fixa till mig,. Har ett jätteproblem, vad kan man ha på sig när det ser ut såhär utanför? molnigt, regnar i mellanåt och ja, inte varmt? och det är student man ska på?!    (om jag hinner slänger jag upp en dagens outfit, annars kommer den säkert imorgon! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0