snyggful , eller snygg?

hm, ena dagen har man megamånga läsare, nästa ingen! haha. not good!
vet inte vad jag ska skriva för att behålla er, eftersom jag bara jobbat idag och inte gjort något speciellt så har jag inget kul att skriva, och imorgon ska jag bara städa och fixa här hemma, så ingen kul dag imorgon heller, eller jo på kvällen såklart!

sitter och kollar på filmen "Lets go to prison" kan aldrig komma underfund med om jag tycker att Dax Shephard är snygg eller ful eller kanske snyggful! från vissa vinklar är han mega snygg och från vissa jätteful, detta är inte lätt alltså, vad tycker ni?
Hittade bara bild på han med massa tjejer, så det fick bli denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0