redan onsdag!

jaha, då har man redan haft en veckan sommarlov, tiden verkligen bara springer iväg.

ja, igår blev det väla med Josefin, hon införskaffa sig en två eller tre tunikor och ett par skor. Jag själv köpte inget, fattig student ni vet! haha..
När vi var på Väla så kom vi på att vi kan ju inte kolla på fotbollen själva så jag ringde Robin och efter det tog vi oss till the big city Gantofta. Där finns verkligen ingenting haha! men ja, satt vi där och drack och glodde fotbollen! riktigt trevligt.
Somnade väl vid typ fyra inatt så känner mig lite halvt död idag, men fan bara sommarlov en gång om året! haha, det kan man ju inte sova bort.

Och ja, idag ska jag träffa Josse ikväll (som vanligt) och så ska hon antagligen färga mitt hår hoppas jag på. Ja, vi ska till stallet också!

Ha det bra folket, så hörs vi kanske senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0