procapita!

nu har jag lärt mig hur man hanterar dataprogrammet procapita, det var inte så värst svårt faktiskt!
satt med en tjej som heter Emma, och när vi skulle öva oss på att skriva in texter där så drev vi lite för mycket. Men nästa personer som går in på testman kommer nog få sig ett gott skratt iallafall!

Vad som mer ska hända idag är inte helt bestämt ännu. Jag vet iallafall att jag ska rida och lite så.
Det är ju inte så jättefint väder idag som det nu varit några dagar.
wellwell, nu ska jag väl försöka hitta på något att göra. Mamma ringde nyss och hon hade visst hittat en jättesöt klänning till mig. man tackar! ska försöka lägga in bild på den sen när jag fått den. Om den nu är så himla fin som hon säger! (haha).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0