midsommar planering!

tja! idag råkade jag faktiskt sova till halv två, skulle det inte varit för att jag skulle till stallet hade jag säkerligen fortfarande sovit! haha, men nu har jag iallafall hunnit vara i stallet plus att jag hunnit klippa gräsmattan inför imorgon, även om vi inte kommer vara där så hima jättemycket!
Jag ska nämligen ha lite folk här hemma imorgon, några från min skola! ska bli jättenice får man hoppas haha!

kan skriva upp dom här:

- Elg
- Pelli
- Maijko
- Klas
- Hampus
- Robin
- Josefin

Inte så jättemånga, men det ska bli mysigt, sen förhoppningsvis så ska vi vidare på en annan fest här jag bor!

Vad har ni för planer inför imorgon?


Kommentarer
Postat av: ELG

förutom å husera lite i åstorp så ska jag jobba...JÄÄÄÄÄTTEKUL! prova vettja:P hehe

2008-06-19 @ 14:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0