helgen!

hm, sorry. blev en väldigt dålig uppdatering igår, vaknade klockan ett och sen skulle jag direkt hem till Josse i stan. Tog tåget 14.02, helt lökig! haha! men skit i det, det var dagen efter midsommar, då får man se ut så! men satt hemma hos henne och bara kolla tv och tog det jättelugnt! riktigt skönt, vid fem tiden var det bara till att sätta igång och duscha och göra vid sig, för då skulle man till Klas och fira Rocky som fyllde 18! hade jättekul, sen bar det hem till Filip på Sofieberg, hade trevligt där med, så stack Josse och Rocky hem till Josse, men lika kul hade jag ändå! haha!
Så var det bara jag, filip, fredde, danne och oscar kvar sen kom där ett gäng till, men då hade jag nog nästintill gått in och lagt mig. men alla andra jävlar sluta nog festa vid sju tiden imorse, då jag sov som en stock!

Ikväll ska jag jobba, 15.30-21.00, goa pengar! men hade varit skönt att bara vara hemma och ta det lugnt idag, men fan! vem tackar nej till pengar liksom!? inte jag iallafall!

nej nu ska jag göra annat! hörs ikväll!

DEN 18-ÅRIGA ROCKY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0