godnatt!

har haft väldigt många läsare idag trots att jag inte pingat, kanske är medlem på någon sida där det pingar själv? ja ingen aning! haha.

Josse var här innan, fick en present av henne haha, en handduk med en gris på, man tackar! haha! hade på mig sån mask så hon inte kunde smitta mig med sin halsfluss, får hoppas att jag överlever detta nu! sedan käka vi chips och kollade tv och snacka skit. Kom på världens bästa idé, hoppas detta blir av nu.

Imorgon blir det introduktions möte med jobb, gahgah, börjar halv nio och slutar halv fyra, kul att spendera en lov dag va? annars imorgon lär det väl inte hända något speciellt.. slappa, träffar säkerligen någon kompis också! haha, brukar väl bli så!

Nej nu ska jag snart hoppa i bingen. ni får ha det så bra, så hörs vi imorgon kväll!

(fräsch bild va?) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0