det skulle inte skada..

det skulle ju verkligen inte suttit fel med en liten power nap! somnade inte förrän lite efter tre inatt och gick upp halv sju! inte roligt vill jag lova. helst att jag skulle vara barnvakt också så jag kunde ju inte sova heller..

ska nog ta mig en sådan. sen får vi se vad som händer ikväll, pallar verkligen inte bara sitta hemma, vill typ kolla film eller något med några st. får höra med Josseflån vad hon vill! sen bestämde jag nog med Maijko i lördags också att vi skulle gå i skogen idag, men ja. inte så värst kul väder! förresten, igår vid elva tiden skulle jag och josse gå en runda, vi var hemma igen halv ett! lagom kul, gå i en och en halvtimme :D, haha men det var faktiskt skönt!

nej nu ska jag sova lite! återkommmeeer senare:D,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0