blondin!? eh ja!

ännu ett inlägg, borde verkligen sova nu, eftersom jag börjar ju jobba klockan 7 imorgon och slutar kl. 14!
fattar inte vad som hänt med mig! skulle detta varit för någon månad sen skulle jag fått ångest klockan 22 för att jag inte sov! haha, och nu börjar klockan närma sig halv tolv! ibland undrar man ju om man är riktigt frisk!

Idag har jag lyckats göra TVÅ korkade saker, josses mobil ringde så då vibrera det ju! och jag som ni kanske vet är blond, började slå och ha mig då jag trodde jag hade en mygga eller en geting runt mig! haha, så tar josse upp sin mobil och svarar, nog dum jag kände mig då!
Den andra saken var ju att jag tog nyss clearasil i huvudet för jag har typ börjat få såna småfinnar! uuh! hata! haha, så jag tog det med en sån padd, efter det börjar jag pilla mig i ögat, AJAJAJ! haha! svider lite fortfarande!
Men ja, blondiner! vad mer kan man säga!?

nej, nu ska man tänka på refrängen och ta och lägga sig, (man kan väl säga så?).
Godnatt på er allihopa!
har en tuff och rolig dag framför mig imorgon, först jobb och sen en annan sak! :) , ni får vara nyfikna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0