bilder?

jag vet att jag har lovat er bilder, men ska jag vara helt ärlig så har jag inte fotat någonting!
har helt glömt bort det.
wellwell, helgen har iallafall varit helt ok.
fredags var jag ju med allt och alla och ingen alls typ! haha, och igår var jag först med josse och rocky och sen hemma hos malin och förfesta med johnny, amanda, markus, isuf, josse, rocky och malin. wiktor var också där men inte där jag var iallafall!
efter malin så gick vi till byn då, jag och amanda och josse och johnny åkte karusell haha.
så i den ena karusellen så var där två polacker som skulle åka, dom var megaläskiga, eller iallafall den ena, han stod sidan om mig i karusellen och höll på att hålla om mig och tog på mig och sånt. så jag med mina stora trut kunde ju inte hålla tyst där. blev så arg, och dom knäppte upp sina bälten mitt i när karusellen fortfarande var igång. Ibland undrar man om folk har alla höns hemma?! haha!
efter kvällen hade gått och josse och rocky hade dragit hem, så stod jag där igen haha, hitta jill och dom så satt med dom ett tag, och sen satte jag mig med maijko och hans vänner och sen med sabbe och jonte (min bror och hans ex).
satt med det gänget, sen skulle vi gå någonstans och då träffa jag på min syrras pojkvän offer och han hade sina göteborgar vänner här. så drog vi hem till mig och bada och spela in videor och sånt haha! skitkul! sen drog vi hem till offer och spela nintendo wii! och jag ägde ut alla i bowling! allt för mig. detta blev ett långt inlägg. Tror sabina har bilder som jag kan låna av henne! haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0