bad på råå!

Det hände faktiskt något ikväll! josse panikringde mig när jag var i stallet och bad och böna om att jag skulle med Maijko, Klas och rocky och josse och bada på Råå, så det blev en stressridning idag! men det var mys på råå iallafall, efter det hörde vi på polisradion att det var inbrott i bowlinghallens källare eller vad det var, så det var plattan i botten och åkte dit för att kolla. Sedan fatta inte jag så mycket mer, så det blev Mc donalds, kul hade vi även där!

efter det körde vi hem rocky, sedan körde vi hem Klasse och sedan åkte jag Maijko och josse till perslund här i åstorp och satt och typ snacka eller något.
När man är med dom killarna kan man alltid räkna med att ha kul! ja, med josse med men henne är jag alltid med! haha!

Nej nu ska jag och josse kolla wallander och snacka skit! ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0