ännu en lyckad kväll!

Blev en himla lyckad kväll igår, först studentfest hos Johnny , mycket trevligt och tack för all god mat och dryck! :) ,
Vid elva tiden tog vi tåget till Helsingborg. Träffa på massa folk bara på tåget, då kan nu ju tänka er hur det väl var i stan?! haha! Väl i stan begav jag och josse oss självklart mot Steakhouse, (alltid stekis) haha, dansa och skaka loss utav bara den! efter någon timme där ville vi till Crom, så vi gick dit, där dansade vi ännu mer och träffa på ännu mer kul folk.
Så ja, jag tackar alla för en dunderbra kväll! och ja, kvällen slutade samma som förra helgen, dvs att jag hade stämplat mig själv i hela nyllet, så jag såg hemsk ut.

Ikväll blir det fotbollskväll hos Jill plus att jag och josefin ska vara fyllechaffis till mamma, (låter hemskt med fyllechaffis).
Men ja, nu ska jag och josse snart iväg och handla mat.

Lovade ju er en dagens outfit igår. Här har ni den:

Klänning: Zara
Strumpebyxor: OJ (haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0