älska sommar!

äntligen känns det verkligen som sommar, så sjukt härligt!

image1Kan berätta lite om mig själv,
Heter Tintin Becker, vilket ni kanske förstått. Jag är 17 år men fyller 18 nu i oktober, härligt härligt!
Tog slut med mitt ex för ca. en månad sedan efter 2.5 år, men det känns faktiskt väldigt bra.
Jag går omvårdnad inr. ambulans och räddningstjänst, en kul linje faktiskt. går dock bara ettan för jag hade ett sabbatsår efter nian, visste inte alls vad jag ville gå.
men nog om det!

I helgen var det planerat fest på fredag så det blev utgång i stan, (helsingborg) hade grymt kul med massa kul folk, lördagen blev det bara slappe, söndagen också slappe..
Idag blev det stranden med massa härligt petrifolk, älskar folket alltså:D, helt wuuunderbara!

tänkte höra? ni från helsingborg, vilket är det bästa utestället enligt er?
Om jag får säga mitt så ligger steakhouse och crom överst på min lista!

Kommentarer
Postat av: ELG

crom suger hårig getpung....stekan är bra för alla hänger där och lagom priser...dock inget optimalt festställe, rätt segt med sånt i stan egentlgien....

2008-06-02 @ 22:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0