uppe med tuppen! :)

Godmorgon! har precis gjort mig färdig och bussen går om ca en halvtimme! idag ska vi väl i stort sett bara hålla på med det temat vi gör! :) , jag kan vara helt ärlig och säga att jag förstår inte vitsen med temat. alltså, det är nog hur en grupp liksom fungerar i olika sammanhang plus att när man bildar en grupp så får vi lära oss dom olika stadierna man går igenom.. faktiskt ganska intressant och om jag får säga det så känns det väldigt sant! liksom att det verkligen är så som vi får lära oss. kom på nyss att vi ska kolla på "hata göteborg" idag, där är dom ju en grupp.. sen skulle vi göra ett arbete om den gruppen.

efter skolan idag bär det av till väla med josefin, ska köpa mig några nya byxor, tröjor, klänning och pumps tror jag:), får se vad det blir!

annars, vad ska ni ha för er?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0