TUMMEN UPP FÖR GÖTEBORG!

har haft en kanonhelg! börja ju med skola i fredags, småettor och sånt, och ja, jag och min sjuka humor blrja ju tänka på pauls roliga sak han sa när vi satt i matan "VI HAL ÖPPNAT EN NY KINALESTULANG, OCH VÅL SPECIALITET Ä LIIIIIS OH CULLLYYYY" hahaha! var faktiskt roligt när han sa det, men jag var ju ensam om att tycka det.. som vanligt! nej men vidare... sen kom josse och hämta mig, resan till göteborg börja.. när vi väl var framme så ville vi ju äta våra kräftor som självklart var djupfrysta! men vi sket i det, vi börja pilla bort all is (tog dock tid och kallt var det), sen öste vi över alla kräftor i en plastkass och sen öste vi jättevarmt vatten på påsen, kräftorna tina iallafall! eller ja nårorlunda.. plus att dom var lite torra och inte alls lika goda som dom brukar vara.. efter att vi ätit så somna vi faktiskt.. redan klockan 21:03 var sista gången jag kolla på klockan innan mina ögon bara dunsa ner!

lördagen blev det ju liseberg, kul där med. åkte nog alla dom som var roliga, och det var dom vi åkte. ja, uppsving, kanonen, balder och bla bla! orkar inte skriva alla.. sen gick vi på gasten, jag satte mig på ryggen på tjejen som gick framför! skällde lite på "spökena" att man inte får hoppa fram så som dom gjorde! haha!
sedan på kvällen blev det till att prova på göteborgs nattliv! blev verkligen en toppenkväll! träffa på skottar(?)! och ja massa göteborgare och faktiskt andra skåningar också! dansa som bara den! ja hade jättekul!
tackar för denna helgen!

imorgon blir det dock skola igen, men jag ska ju inte klaga ännu, har ju ett halvår kvar innan nästa långa lov!

kommer fler bilder sen! (snart)


Kommentarer
Postat av: Peter Ingestad

Ursäkta, jag har visst kommit fel.

2008-09-01 @ 00:57:15
URL: http://luzgannon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0