träning träning

nu känner jag mig på lite bättre humör, faktiskt!
ikväll ska jag träna tjejerna i handboll, kommer nog bli kul, för nu har dom bara sprungit i skogen ett bra tag, så lite omväxling! så mina planer är att vi bara ska ha en rolig träning idag med lite spel och lekar och så, det behöver dom faktiskt för dom har varit så duktiga på skogsträningarna. och jag är själv sugen på ett träningspass, men det är som såhär att jag är genom förkyld och har småsymtom på den sjukan jag fick för ett tag sedan när det blev raka vägen till sjukhuset, njurbäcken inflammation. så bäst att inte riskera något utan istället bara ta det sjukt lugnt och bli frisk! har ju bara två veckor kvar på jobb så ja.

annars, vad ska ni själva göra i detta urtråkiga väder?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0