tråkig fredag!

de syns verkligen på min besöks statistik att min blogg legat nere ett tag! synd, för nu sätter jag ju igång igen!
Tälta ju inatt, det var skoj! drog hem vid typ ett halv två två eller vad klockan var på eftermiddagen, sen direkt hem och dra på sig bikinin och steka lite!! syns verkligen resultat på min kropp vill jag lova! har faktiskt fått väldigt mycket färg:d, tycker jag iallafall!!
sen nu ikväll ska jag typ bara städa rummet och ta det lugnt, för imorgon blir det en hård kväll! haha, nej men jag ska ha kräftskiva här med några kompisar. ska bli kul att se hur många som käkar kräftor! hit intills låter det som om alla gör det.. wellwell, nog skrivet nu! ska sätta igång med mitt rum som ser ut som f a n. tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0