tosig!

jag hatar när folk lämnar kommentarer som "hoppas du mår bra" eller som "ha en bra dag" jag känner inte ens personerna?! dom skickar bara runt såna jävla kommentarer för att synas och få sin blogg läst! men såhär är det, att dom som skickar runt såna kommentarer endast skickar såna för att deras bloggar är jättedåliga och måste leta läsare! och såhär är det, jag har redan bloggar jag läser, och jag vill inte läsa fler! för jag bryr mig inte så mycket om personers liv som jag inte känner! ska ni kommentera så skriv något kul....

wellwell, nu ska jag iallafall kolla klart på tenascious D och sen ska jag ta en powernap.har jobbat idag..
så hörs senare, då är jag på bättre humör också!

Kommentarer
Postat av: marcus

hoppas du mår bra

2008-08-10 @ 22:19:29
Postat av: Jill

Ha en bra dag ;)

2008-08-16 @ 11:31:56
URL: http://jiill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0