skam skam skam!

jag måste verkligen ge mig själv mer tid så jag bara hinner blogga!! har inte hunnit blogga på hela helgen! . fredag var ganska stressad, plus att jag fick höra en jättetråkig nyhet som fick mig att bara vilja åka hem från skolan och fortsätta sörja. åkte hem till josse, somna och sen var det handbollsträning och sen var det till farmor sen var jhag och josse i gantofta och sa hej, sen stan och sen hem och råsova. lördagen var det träningslägerr hela dagen, så ja,helgen har varit fullsmockad.

och nu är jag genomförkyld i hals och näsa, ont i min rygg. detta med värk i ryggen verkar ha blivit ett symtom på att jag är sjuk nu! får alltid mega ont i ryggen när jag blir sjuk! plus att denna sommaren har varit helt cp! har aldrig i hela mitt liv varit sjuk så ofta som jag blivit nu, men sen å andra sidan har jag heller aldrig tränat å lite som jag gör nu..

men nu bara för man börjar tänka på detta så ska jag gå en runda med Jill och vilken hund ska man ta med.. Puss, Molle eller Tintin? hm, detta blir svårt.. får se vem som ger mig sötaste blicken!

 sen har jag ingen bild på Tintin på denna datan! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0