se upp på vägarna!!

min bror springer runt här nu lite halv irriterad, hm. vet faktist inte varför, men tror det handla om att han ska någonting med sitt kontokort eller vad det är och måste ha med legitimation, men han har ju sitt körkort?! nej jag vet faktiskt inte..

jag har iallafall precis varit ute och övningskört, det går faktiskt sjukt bra! körde bort till affären med mamma och mormor sen lämna vi lilleman hos syrran och sen skulle jag öva dragläge i backar, det var bara en gång jag itne klara det, eller jo jag klara det, men gjorde ändå fel så det lukta typ bara bränt! =/ , men sen klara jag det galant när mamma hade lärt mig knepet! älskar att köra, tycker det är skitkul! längtar bara tills man har körkortet i näven och bara kan köra när man känner för det utan någon som ska rätta en och sitta med handen på handbromsen hela tiden, för det är irriterande, men å andra sidan, jag hade väl gjort likadant! :)

nog om det, ska hoppa in i duschen snart, sen kommer väl sandra någon gång runt sex tiden plus att jag ska som sagt träna tjejerna i handbollen!
allt för mig! hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: Pippi-Fia

Lycka till med körkortet.



Tack för din komemntar. Ber om ursäkt, jag trodde jag svarat dig.

2008-08-05 @ 22:43:50
URL: http://blogg.aftonbladet.se/4481

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0