mitt hår:(

ångrar riktigt mycket nu att jag hade löshår i.. jag har tappat sjukt mycket av mitt eget hår! :(, eller så är det bara som det känns kort och tunt eftersom jag hade i löshåret nästan två veckor.. men mitt hår var verkligen inte såhär fult!!! är jätteledsen! ja som vill ha fint hår..

iallafall, tog mig nyss ett bad, tände ljus och läste en bok.. känner mig som en ny människa :) , ska snart ner och göra lite gröt och sen fixa naglarna och sen ska jag sova som en stock! fattar inte varför jag är såhär trött..
är väl för att skolan satt igång och man är seg efter det! wellwell, skriver inte mer idag! men ni får ha det så bra!

Jag och några skottar i gbg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0