min stora kärlek!

jag har en väldigt konstig kärlek till potatis, ja det är sant! ghahah jag ääälskar potatis, det är så sjukt gott! vanlig potatis med jätttemycket brunsås, eller kalla nypotatisar, potatis med dressing, klyftpotatis, hasselbackspotatis, bakpotatis, ja allt! haha!
'från en sak till en annan, josse har fortfarande inte kommit hem, så hon har inte lagt in bilderna så därav har inte jag kunnat få dom, hängernime?
snart kommer suff iallafall, ska bara ta det superlugnt! gick ju hem från jobb idag.. så får softa! :D,

OCH NU SKA JAG KÄKA PIZZA! bilderna kommer nog inte upp ikväll, eftersom jag ska va med suff, så vi har ju lite roligare än att vi behöver sitta vid en data:)  tack för mig för idag! så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0