mera jobb!

hejsan! sitter och kollar tv, ska snart hoppa in i duschen och så, jobb mellan 14-21. kan ju säga att jag trivs ju på mitt jobb så. men vill  ha mer action och inte göra samma sak i så många timmar! förhoppningsvis skaffar jag mig ett roligare jobb till nästa sommar!
men sista jobbedagen imorgon, så känns ganska skönt! sen har man lov en vecka, och sen sätter skolan igång igen! ska faktiskt bli ganska skönt att sätta igång med skolan igen, tycker man iallafall till en början sen börjar man redan räkna ner till nästa sommarlov! vilket då blir mitt sista sommarlov.. detta skulle egentligen varit det, men dumma jag tog ju sabbatsår.

wellwell, nu ska jag väl börja göra vid mig.. sen när jag har köpt en kamera så lovar jag att slänga upp bilder varje dag!
det dumma är att jag köpte en mobil med 5 megapixlar men jag kan inte lägga in bilder på datan! jättetråkigt.. men men, får använda mig av alla gamla bilder istället så länge.
(jag bara nyser hela tiden)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0