ingenting

ska träffa josse sen! haha, så konstigt egentligen, för jag sa till mamma och pappa innan bara "ja, det känns konstigt att jag inte ska träffa josse idag, jag gör ju det alltid!" så fortsatte vi snacka om josse och börja skämta om henne och pappa och bla bla bla, haha! sen ringer hon så fråga hon om hon skulle komma hit sen, och självklart, mitt hem är hennes hem så är dt minsann:) och ja, tvärtom. haha, ja ni fattar.. nu funderar jag på att duscha.. fattar fortfarande inte riktigt att jag är hemma vid denna tiden en fredagkväll! det finns liksom inte i min värld haha! wellwell, snacka lite med maijko innan! han är i montenegro den jävlen, han kommer inte hem förrän skolan börjar, och man saknar ju faktiskt han lite!! haha! nej nu ska jag dra! synes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0