festplanering!

Hejhej! idag har josse gjort vid sitt hår, det blev såå fint! och när jag satt med henne i salongen så blev jag dösugen på att göra vid mitt hår. så, ja! jag fick tid imorgon 15.30, ska bli skönt att få det fixat.. ska försöka fixa in bild på håret imorse, josse kan fota det med sin kamera så fixar vi det hemma från henne, så får ni se hur jag ser ut med det nya håret! :D,

vid 18.00 ska jag bege mig ner och träna mina tjejer i handbollen, och efter det kommer jill hit så ska vi planera vår efterlängtade 18 års fest, skriva vilka vi vill bjuda, vad vi ska bjuda på, musikanläggning, ja lite allt möjligt! längtar såå sjuuukt mycket!!

wellwell, vi kan höras lite senare!

Kommentarer
Postat av: Camilla Aggeborn

Nu har Nils ( blondinbellas pojkvän) blivit sveriges största manliga bloggare. ÄR det inte fel? Har dom inte tillräckligt med pengar? Läs mitt inlägg angående deras pr trick.

2008-08-14 @ 15:30:02
URL: http://myrrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0