en dålig vana...

just nu gör jag det jag är så bra på.... se klockan springa iväg mot sent och sitta och veta att jag kommer vara som en levande zombie imorgon! menmen, är trött men kan inte sova.. så vad ska man göra åt saken! har varit lite dåligt bloggande idag.. och igår och nästan alltid annars också. men idag har jag ju varit i skolan, sen följde jennifer med mig hem, sen var jag i stallet.. hur underbart som helst att få rida min underbara häst igen! jätte längesen ju! så ska börja ta tag i det nu igen.. och sen ska jag fanimej köpa gymkort på onsdag! måste måste måste bara sätta igång med det igen. sen blir det väl lite shopping nu denna veckan iom att lönen kommer! härligt härligt! men iallafall, nu kom jag av mig.. efter jag och jennifer varit i stallet så kom christian och filip, så kolla vi film.. jennifer hann knappt bara säga hej sen skulle hon hem! så vi kolla iallafall på i am legend! den filmen är feetttt bra! nej nu tror jag nog att jag får hoppa i bingen om jag ska orka med morgon dagen!

ni får ha det så bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0