brända popcorn=(

guu, jag såg ingenting på filmen denna gången heller. datan är ju igång och mobilen går varm på sms! plus att jag ringde och snacka lite med Klas, pratar inte så himla jätteofta med honom mer, men vi bestämde iallafall för att ses snart någon dag! :). sen smsa pada och berätta att deras ström gått, var bara tvungen att lägga av ett litet skratt då, eftersom han bor mitt i ingenstans, eller ja Kvidinge.. det är mindre än Åstorp så jag kan kalla det för "ute i ingenstans". sen snackar jag med Maijko på msn nu, lite avundsjuk på att han är utomlands och har det gott.. Jävla väder vi har råkat ut för, men när solen väl kommer tillbaka så kommer det vara mycket skönare, luften kommer inte vara så sjukt torr och ovädret kommer inte hänga i luften. Är sugen på en sån mysig grill/fest kväll igen, älskar såna kvällar!

wellwell, om man skulle ta och välja ut en film man ska se, jag gjorde ju popcprn, men jag kan inte göra popcorn kom jag på då, minns inte sist jag gjorde det, UTAN att bränna dom.. jobbigt! :)
men iallafall, godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0